SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne strani SHISHA.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino SHISHA.SI (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Hulk-k d.o.o., Kolodvorska ulica 20, 1000 Ljubljana, matična št: 6805574000, ID št. za DDV: SI 53837487 (smo zavezanci za DDV), TRR: LT25 3250 0216 9142 0531 (REVOLUT Payments UAB, Litva), BIC: REVOLT21, registrirana dejavnost: 47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu), pri registrskem organu AJEPS, Izpostava Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Shisha.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Shisha.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PLAČILO IN RAČUN
Na voljo je več možnosti plačil in sicer:
- Plačilo po povzetju
- Plačilo s kreditnimi karticami
- Plačilo po predračunu
- Plačilo z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu
Celoten znesek kupnine poravnate v 5 (petih) delovnih dneh z bančnim nakazilom na TRR Shisha.si (pred dostavo izdelka). Drugega stroška v tem primeru ni.
Vse cene v spletni trgovini SHISHA.SI imajo vključen DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
V kolikor kupec ne prevzame naročila in s tem povzroči poslovno škodo ponudniku, lahko ponudnik ob naslednjem nakupu enostransko spremeni način plačila. Ob takem dogodku je edino možno plačilo po predračunu.
Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Hulk-k d.o.o.
Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun, ki ga sicer stranka lahko prejme tudi po elektronskem naslovu.
KODE ZA POPUST
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine SHISHA.SI. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu SHISHA.SI ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
- Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Koda ne velja za varčna pakiranja in izdelke v akciji, edino če to ni izrecno navedeno.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
DOSTAVA
Strošek dostave
Za nakup nad 100 EUR je dostava brezplačna, saj strošek dostave plača SHISHA.SI. Za nakup manjši od 100 EUR pa je cena dostave odvisna od teže paketa in sicer znaša dostava za pakete težke do 2kg 4,50 EUR, nad 2kg pa znaša dostava 6 EUR (znesek obračuna SHISHA.SI). Znesek dostave velja za celotno Slovenijo.
Za naročila in pošiljke izven Slovenije vas prosimo, da nam pošljete mail s povpraševanjem na [email protected]
Rok dostave
Paket vam bo dostavil zanesljiv paketni distributer. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati katerokoli dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni, si bomo pa seveda prizadevali, da paket dobite v najkrajšem možnem času. Pri plačilu po predračunu, bo paket oddan distributerju najkasneje v roku 12 delovnih ur po prejetem nakazilu. Če se zgodi, da izdelka nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Pred dostavo vas bo dostavna služba obvestila preko e-pošte o času in kraju dostave. Če paketa ne prejmete v dogovorjenem roku nas obvestite na [email protected], da skupaj ugotovimo, kje se nahaja in kako vam ga čim hitreje dostaviti.
POSTOPEK NAKUPA
Uporabnik lahko svoj nakup opravi z registracijo v spletno trgovino SHISHA.SI in tako pridobi uporabniško ime ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Lahko pa nakup opravi tudi brez registracije in svoje podatke vnese ob zaključku nakupa. Obiskovalec z registracijo in vnosom podatkov potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.
Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki.
Podrobni potek nakupa je opisan tu.
- Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Lahko pa pošlje elektronsko pošto na [email protected] s številko naročila in željenimi spremembami.
- Naročilo potrjeno
SHISHA.SI potrdi naročilo in ga pošlje v obdelavo, kjer ponudnik, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave ter o načinu nakazila plačila, če je izbira plačila na predračun. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
- Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa.
NAROČANJE PO TELEFONU ali PREKO ELEKTRONSKE POŠTE
Izdelke lahko naročite tudi preko telefona na telefonski številki 040 799 589 (vsak delavnik v času uradnih ur). Lahko pa pošljete e-mail na naslov: [email protected], v katerega napišite:
- ime in priimek
- naslov za dostavo
- način plačila (po predračunu ali po povzetju)
- telefonsko številko
- Izbrane izdelke s kodo in količino
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
- bistvene značilnosti blaga
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
POLITIKA VRAČIL
Pravica do odstopa od nakupa
Kupec/potrošnik (fizična oseba) lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga za odločitev o odstopu od pogodbe in vrne že prejeto blago. Z zahtevkom za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, mora potrošnik z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (npr. pisno po pošti, po e-pošti, ustno po telefonu, na obrazcu, ki ga posreduje podjetju) obvestiti spletno trgovino. Naslov podjetja: Hulk-k d.o.o., Kolodvorska ulica 20, 1000 Ljubljana, e-pošta: [email protected], telefon: 040799589. Za to lahko uporabi vzorec na uradnem obrazcu ODSTOP OD POGODBE (za dostop do obrazca kliknite na tekst ODSTOP OD POGODBE).
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Pri odstopu od pogodbe potrošnika bremenijo le stroški iz 7. odstavka 43. d člena Zakona o varstvu potrošnikov (Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.)
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena Zakona o varstvu potrošnikov.
REKLAMACIJA
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec navedel, če je prodajalec poslal napačne produkte, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Reklamacija se vloži pisno preko naše e-pošte [email protected] ali pisno na na naslov podjetja.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na svoje stroške vrne po pošti. Drugačen način vračila ni možen.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije distributerju poštnih pošiljk. To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
STVARNA NAPAKA
Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri ponudniku, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Ponudniku pa omogočiti, da stvar pregleda. V skladu z ZVPot je napaka stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo.
Kupec lahko v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku 24 mesecev od kar je bila stvar izročena.
Podrobnejše informacije o vračilih najdete na naši spletni trgovini pod povezavo Reklamacije/vračilo blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku ponudnika, s katerim je sklenil pogodbo. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.
PRAVNO OBVESTILO GLEDE AVTORSKIH PRAVIC
Spletna trgovina SHISHA.SI in vse vsebine ter podatki objavljeni v spletni trgovini (slike artiklov, grafični in video elementi) so last podjetja Hulk – k d.o.o. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, objavljanje, prenašanje ali kakršenkoli drug način distribuiranja katerih koli podatkov, ki so del spletnega mesta www.shisha.si, razen v primeru danega pisnega dovoljenja s strani podjetja Hulk-k d.o.o.
Blagovna znamka SHISHA.SI in logotip sta v lasti podjetja Hulk-k d.o.o.
VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Izjava o zasebnosti in varstvo osebnih podatkov: To Izjavo o zasebnosti izjavlja Hulk – k d.o.o., Kolodvorska 20, 1000 Ljubljana, z davčno številko SI53837487 in z matično številko 6805574000
- UVOD
Z dostopom ali z uporabo spletne strani se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja. Če se s tem ne strinjate, zapustite spletno stran SHISHA.SI in prenehajte z uporabo spletne strani SHISHA.SI. Če imate kakršnakoli vprašanja glede uporabe spletne strani SHISHA.SI, se obrnite na nas preko email naslova: [email protected].
Definicije
„Podjetje“ Hulk-k d.o.o., Kolodvorska 20, 1000 Ljubljana, Slovenija;
„Spletna stran“ pomeni spletno stran, ki se nahaja na www.shisha.si in katero koli drugo povezavo, ki bi jo nadomestila;
„Vi“ pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne trgovine;
„Uporabnik“ pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne trgovine ne glede na spol;
„Piškotki“ so majhne tekstovne datoteke, ki se ob obisku naše Spletne strani namestijo na trdi disk Vašega računalnika in omogočajo zbiranje podatkov o vaših aktivnostih na Spletni strani in identifikacijo vašega računalnika;
„Osebni podatki“ pomeni podatke, ki ste jih posredovali Vi, kakor tudi vse informacije v zvezi z Vašim obnašanjem na Spletni strani.
- VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Hulk-k d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Namen te Izjave o varstvu osebnih podatkov je, da vas seznanimo s tem, za katere namene bodo vaši osebni podatki pridobljeni in kako se bodo uporabljali ter kakšne so vaše pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, in kako jih uveljavljati.
Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Osebni podatki
Podjetje Hulk-k d.o.o. bo osebne podatke uporabilo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.
Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov
Vsi osebni podatki, ki nam jih posredujete, bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj v namene, za katere so bili posredovani. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za drug namen, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vaše soglasje.
Ostala uporaba osebnih podatkov lahko vključuje tudi:
- Google Analytics software provider – Google Inc.,
- E-mail,
- Računovodski servis (samo podatki, ki so v skladu z zakonom),
- Banke (podatke o vaših naročilih/plačilih s strani bank).
- Dostavna služba (samo podatki potrebni za potrebe dostave).
- DPD d.o.o., kurirska in paketna distribucija:
DPD d.o.o. osebne podatke, ki jih prejme v pogodbeno obdelavo v okviru poštnih storitev varuje skladno z določili uredbe EU št. 2016/679. Podatki se od strank prenesejo v kodirani obliki, v informacijskem sistemu Pošte Slovenije d. o. o. pa do njih dostopajo samo pooblaščene osebe. Podatki naslovnikov na pošiljkah, so tako kot pošiljke v času transporta in dostave pod nadzorom, na lokacijah DPD d.o.o. so v posebej varovanem območju, kjer je dostop nepooblaščenim prepovedan. Varovana območja so pokrita tudi z videonadzorom.
DPD d.o.o. kot obdelovalec, posredovane podatke (naslovnika) uporablja izključno za namen dostave poštnih pošiljk in v skladu z Zakonom o poštnih storitvah.
Dodatne informacije glede GDPR so na voljo na spletni strani DPD d.o.o. https://www.dpd.com/si/home/koristne_povezave/zasebnost
Obisk spletne strani
Ob vsakem obisku spletne strani www.shisha.si se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP številka – številka, ki identificira posamezen računalnik oz. drugo napravo na spletu; verzija brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo z namenom vodenja statistike obiskov na naši spletni strani.
Hulk – k d.o.o. tako zbranih podatkov ne obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.
Nakup izdelkov preko spleta preko naše spletne strani lahko kupite izdelek ali pošljete povpraševanje. V ta namen Hulk-k d.o.o. od vas zbira naslednje podatke, ki jih posredujete na prostovoljen način:
- ime in priimek ali naziv,
- e-naslov,
- primarni naslov in naslov za dostavo,
- telefonska številka,
- podatke o vsebini vašega povpraševanja.
Vsi podatki, ki so zbrani preko te spletne strani ali so kako drugače sporočeni podjetju Hulk-k d.o.o., se zbirajo z namenom opravljanja osnovne dejavnosti Hulk-k d.o.o. in se uporabljajo za potrebe izvedbe in dostave naročila. Ker je obdelava teh informacij nujna za izvedbo same storitve, se obdelava teh podatkov lahko vrši že na podlagi dejstva, da z nami vstopate v pogodbeno razmerje. Če nam teh podatkov ne želite posredovati, vam ne moremo poslati ponudbe ali z vami skleniti pogodbe.
Pravice uporabnika
Hulk-k d.o.o. zagotavlja uresničevanje vseh vaših pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli zahteva, da mu podjetje Hulk-k d.o.o..:
potrdi, ali se podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne,
omogoči dostop do osebnih podatkov (tj. vpogled ter njihovo prepisovanje ali kopiranje),
poda informacije v zvezi z obdelavo teh podatkov (npr. o namenu obdelave, vrsti osebnih podatkov, uporabnikih, katerim so jim bili ali jim bodo posredovani osebni podatki, predvidenem obdobju hrambe podatkov, o tehničnih in organizacijskih ukrepih za varovanje podatkov, idr.),
omogoči popravek netočnih osebnih podatkov v zvezi z njim in mu omogoči dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov,
omogoči pravico do izbrisa osebnih podatkov (t.i. pravica do pozabe),
omogoči pravico do omejitve obdelave,
omogoči pravico do ugovora obdelavi, če obdelava podatkov temelji na zakonitem interesu upravljavca, vključno z oblikovanjem profilov,
omogoči pravico do prenosljivosti podatkov in mu posreduje podatke v splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki ali jih neposredno posreduje drugemu upravljavcu,
omogoči pravico do preklica privolitve, kadar se osebnih podatki obdelujejo na podlagi privolitve, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je izvajala do njenega preklica
poda dodatne informacije o njegovi pravici do pritožbe pri pristojnem nadzornem organu.
Prav tako bo podjetje posamezniku na njegovo zahtevo v skladu z veljavno zakonodajo podalo tudi druge informacije v zvezi z njegovimi osebnimi podatki, ki jih obdeluje.
Podjetje se zavezuje, da bo na zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, odgovorilo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v zakonsko predpisanih rokih.
Postopek uveljavljanja pravic
Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov [email protected].
Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
Način varstva vaših podatkov
Hulk-k d.o.o. se zavezuje varovati podatke osebne podatke, ki nam jih posredujete z uporabo naše spletne strani. Hulk-k d.o.o. bo storil vse, da osebne podatke zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Naši računalniški sistemi so zaščiteni s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, ki preprečujejo nenamerno ali nezakonito uničenje, izgubo, spremembo ter nepooblaščeno razkritje ali dostop do vaših osebnih podatkov.
Dostop do podatkov imajo samo pooblaščene osebe.
Podatki se shranijo in zbirajo do preklica s strani uporabnika.
Spletna trgovina shisha.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu.
Varovanje zasebnosti in varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki, pridobljeni preko spletne strani www.shisha.si, v celoti ostali v lasti podjetja Hulk-k d.o.o. (upravljavec spletne trgovine www.shisha.si). Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.
Izjava o zasebnosti začne veljati z dnem 15.3.2021.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti ([email protected]). Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. V primeru izven sodega reševanja potrošniškega spora, ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje spora, skladno s tem objavljamo povezavo na platformo SRPS (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL). Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES
POMOČ IN INFORMACIJE
Za vse morebitne informacije in vprašanja se lahko na nas obrnete tudi vsak delavnik med 10:00 in 19:00 uro na telefonsko številko 040 799 589 in vam bomo z veseljem pomagali. Kadarkoli pa lahko pošljete e-pošto na elektronski naslov [email protected] in prejeli boste odgovor v najkrajšem možnem času.