Pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine shisha.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina shisha.si, v nadaljevanju shisha.si, je spletna trgovina, ki jo upravlja Hulk-k d.o.o. (v nadaljevanju podjetje).  

CENE IZDELKOV

Naročanje v spletni trgovini shisha.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene na straneh shisha.si so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost.  

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.  

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je shranjena na sedežu podjetja in kupcu na pisni zahtevek vedno dosegljiva. Zahtevek za ponovni izpis pogodbe kupec v pisni obliki pošlje na naslov sedeža podjetja.

Določene akcijske cene so na voljo le pri nakupu preko spletne trgovine! 

NAČINI PLAČILA

  • Gotovina 
    Plačilo z gotovino se lahko opravi pri osebnem prevzemu v CoffeShop HADOUTA, Kolodvorska 20, 1000 Ljubljana ali po povzetju na naslovu dostave blaga. 

  • Predračun
    Plačilo po predračunu je možno predhodno opraviti ne glede na način dostave blaga, tako pri osebnem prevzemu, kot tudi pri dostavi z dostavno službo.  

 

VARNOST

»Prejete podatke bomo uporabljali le za namen povpraševanja ali poslovnega sodelovanja (nakupa). Brez vašega soglasja prejetih podatkov ne bomo hranili, obdelovali ali posredovali tretjim osebam.«


AVTORSKE PRAVICE

Vsi članki, vodniki po nakupih in oglasi so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.  


DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Dobavljivost artiklov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti ali telefonu, potem ko prejmemo vaše naročilo. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimprej obvestili. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Stanje vašega naročila lahko preverite tudi preko povezave, ki smo vam jo poslali v potrditvenem elektronskem sporočilu o prejetem naročilu. Vsa naročila so shranjena v elektronski bazi na sedežu podjetja in so potrošniku na zahtevek vedno dosegljiva. Kontaktirate nas lahko po elektronski pošti info@shisha.si ali telefonski številki 040 799 589.  

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 6,00 €. Strošek dostave se prišteje strošku naročila, kar je razvidno tako v košarici kot tudi na računu.  

Pri osebnem prevzemu v CoffeShop Hadouta, Kolodvorska 20, 1000 Ljubljana, se stroškov dostave ne obračuna.  

Velja za artikle na zalogi: pri izbiri dostave z dostavno službo in plačila po povzetju bomo vsa naročila, opravljena na delovni dan do 14. ure, odpremili s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenije še isti dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 2 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan.  

Osebni prevzem v trgovini: če v postopku naročila izberete "Prevzem v CoffeShop Hadouta", vas bo blago (po obvestilu komercialista) čakalo v CoffeShop Hadouta, Kolodvorska 20, 1000 Ljubljana. Delovni čas: Ponedeljek - Petek 10.00 - 01.00  Sob, Ned, in Prazniki: 12.00 - 01.00


VRAČILO BLAGA

Pri nakupu blaga prek spletne trgovine ima kupec pravico, da v osmih (8) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči (na info@shisha.si, prek običajne pošte na naš naslov) da odstopa od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu od odstopa pogodbe. Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljalcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih (8) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.  

Vračilo blaga ni mogoče pri pogodbah o dobavi tobačnih izdelkov, če je potrošnik poškodoval trošarinsko nalepko. Za poškodovanje trošarinske nalepke se šteje pretrganje ovojne folije ali uničenje trošarinske nalepke pri serijski številki.  

Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.  


REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

 
Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.  

 

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je bilo poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst dni (15) vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa v roku ne prevzame s tem dejanjem podjetju Hulk-k d.o.o. povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja naročila podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa se zadeva ureja s terjatvijo. V primeru lažnih naročil bomo IP-naslov predali v nadaljno obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 30 EUR z ddv in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračanja pošiljke.

 
ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko jih potrdi komercialist s strani shisha.si!  

Spletna trgovina shisha.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.  

Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.  

Na spletni strani shisha.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in fotografije. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. 

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.  

PLAČILNI POGOJI

Za artikle, pri katerih je rok dobave daljši od 15 dni, je plačilo po predračunu ali prek spletne banke edini možen način plačila!

  • Plačilo po povzetju
    Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino.
  • Plačilo ob osebnem prevzemu v CoffeShop Hadouta
    Pri plačilu ob osebnem prevzemu v CoffeShop Hadouta, Kolodvorska 20, 1000 Ljubljana, ki ga upravlja podjetje Hulk-k d.o.o. (Črna vas 139, Ljubljana), morate prej opraviti naročilo v spletni trgovini (s tem vam zagotovimo spletno ceno in potrdimo zalogo). Plačilo ob osebnem prevzemu je možno z gotovino.

  • Plačilo po predračunu / prek spletne banke
    Pri izbranem plačilu po predračunu ali prek spletne banke vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.  

Pogoji in splošne določbe in informacije o registraciji

    Registracija

  • Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.

  • Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

  • Za potrebe poslovanja Hulk-k d.o.o. (v nadaljevanju upravitelj) zbira naslednje podatke:
    • ime in priimek, 
    • naslov in kraj bivanja
    • naslov elektronske pošte,
    • uporabniško ime,
    • geslo v šifrirani obliki, 
      ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu shisha.si
  • Z registracijo uporabniki soglaša s prejemanjem obvestil na navedeni elektronski naslov, vendar ne več kot pet obvestil mesečno. V obvestilih bodo registrirani uporabniki obveščeni o posebnih ugodnostih in akcijah, prejemali bodo promocijske kode za dodatne ugodnosti, predstavitve novih izdelkov in obvestila o aktualnih nagradnih igrah.

  • Z registracijo je omogočen tudi enostavnejši in hitrejši nakup, saj vam osebnih podatkov ne bo potrebno vedno znova vpisovati v obrazec za oddajo naročila.

  • Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ne odgovarjamo.

Varovanje podatkov  

Politika zasebnosti podjetja Hulk.k d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje)

O politiki varstva osebnih podatkov

Namen Politike varstva osebnih podatkov (v nadaljevanju: Politika) je seznanitev Naročnikov Uporabnikov ter drugih oseb (v nadaljevanju: Posamezniki) z nameni in podlago obdelave osebnih podatkov s strani podjetja ter pravicami Posameznikov na tem področju. Hkrati ta Politika dodatno pojasnjuje soglasje za obdelavo podatkov. V Politiki so skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju Splošna uredba o varstvu podatkov), zajete naslednje informacije:

• kontaktne informacije podjetja in kontakt pooblaščene osebe za varstvo podatkov,

• namene, podlage in vrste obdelave različnih vrst osebnih podatkov Posameznikov, vključno s profiliranjem osebnih podatkov Posameznikov,• posredovanje podatkov tretjim osebam in v tretje države,

• čas hrambe posameznih vrst osebnih podatkov,• pravice Posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,

• pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelavo osebnih podatkov.

Kjer je to primerno, se določila, ki se nanašajo na Posameznike, uporabljajo tudi za vprašanja tajnosti in zaupnosti komunikacij uporabnikov, ki so pravne osebe.

Upravljavec in pooblaščena oseba za varstvo podatkov Upravljavec osebnih podatkov Posameznikov, ki se obdelujejo v skladu s Politiko varstva osebnih podatkov, je Hulk-k d.o.o..

Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov

Obdelava na podlagi pogodbe: Podjetje obdeluje osebne podatke posameznikov za namene obveščanja o novih zapisih na spletni strani, namene neposrednega trženja, namene segmentiranja.

V okviru uveljavljanja pravic in izpolnjevanja pogodbenih obveznosti podjetje obdeluje osebne podatke posameznikov za naslednje namene:

• Email naslov in ime (za namene obveščanja, pošiljanja email novičk)• Telefonsko številko (za namene obveščanja o izvajanju poslovne storitve)

• Domači naslov (za izpolnitev dolžnosti iz naslova plačilnih obveznosti - kreiranje in pošiljanje računov)

• Podatki o podjetju (za izpolnitev dolžnosti iz naslova plačilnih obveznosti - kreiranje in pošiljanje računov).

Obdelava na podlagi zakona:

Podjetje obdeluje osebne podatke Posameznikov za namene sklepanja, izvajanja, spremljanja in prekinitev naročniškega razmerja. Obdelava na podlagi soglasja za obdelavo osebnih podatkov: Obdelava podatkov lahko temelji na soglasju, ki ga posameznik da podjetju. Soglasje se lahko na primer nanaša na obveščanje o ponudbi in storitvah, pripravo ponudbe, prilagojene posameznikovim uporabniškim navadam ali opravljanje storitev z dodano vrednostjo. Obveščanje se izvaja prek kanalov, ki jih je v soglasju izbral Posameznik.Obveščanje z uporabo e-poštnega naslova vključuje posredovanje e-poštnega naslova zunanjemu obdelovalcu z namenom prikaza oglasnih sporočil podjetja med brskanjem na spletu.

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko svoje soglasje kadarkoli umakne oziroma spremeni na enak način, kot je bilo soglasje dano ali na drug način, kot ga opredeli podjetje, pri čemer si podjetje pridržuje pravico do identifikacije stranke. Umik oziroma sprememba soglasja se nanaša le na podatke, ki se obdelujejo na podlagi soglasja. Veljavno je zadnje podano soglasje Posameznika, ki ga prejme podjetje. Možnost preklica soglasja ne predstavlja odstopnega upravičenja v poslovnem razmerju Posameznika s podjetjem. Soglasje lahko da eden od staršev, rejnik ali skrbnik za mladoletnega otroka, ki skladno z veljavno zakonodajo soglasja ne more podati sam. Takšno soglasje bo veljalo dokler ga eden od staršev, rejnik ali skrbnik oziroma otrok sam, ko skladno z veljavno zakonodajo to pravico pridobi, ne prekliče ali spremeni.

Posredovanje podatkov tretjim osebam ter posredovanje podatkov v tretje države (države, ki niso članice Evropske unije ali Evropskega gospodarskega prostora) Podjetje lahko, če je to skladno z namenom, s katerim se osebni podatki obdelujejo po pravu EU in slovenskih predpisih, posreduje osebne podatke o posameznikih:

• osebam, ki za podjetje izvajajo posamezne naloge obdelave kot so na primer: priprava in pošiljanje računov ali podatkovna analitika, vzdrževanje in razvoj storitev, kadar te naloge v potrebnem obsegu vključujejo obdelavo osebnih podatkov;

• osebam, ki za podjetje opravljajo storitve prodaje in trženja, vključno s prodajo in trženjem na terenu, ali sodelujejo s podjetjem na področju trženja in prodaje lastnih storitev ali storitev tretjih oseb, v obsegu, ki je potreben za tovrstne naloge v sklopu namenov in podlag, opredeljenih v tej Politiki.

V kolikor je podjetje priključeno oz. prevzeto s strani drugega podjetja, se osebni podatki skladno z zakonom prenesejo na prevzemnika. S tem, ko uporabljate naše storitve, soglašate z nadaljnjim obdelovanjem vaših osebnih podatkov s strani prevzemnika.

Rok hrambe osebnih podatkov

Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost. Če se podatki o prometu obdelujejo na podlagi privolitve posameznika zaradi trženja storitev, prodaje blaga ali izvajanja storitev z dodano vrednostjo, se ti podatki v potrebnem obsegu lahko obdelujejo toliko časa, dokler je to potrebno za takšno trženje ali storitve. Vsi ostali podatki, ki so pridobljeni za namene obveščanja in neposrednega trženja, se hranijo do preklica.

Pravice posameznikov v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Podjetje zagotavlja posameznikom uresničevanje njihovih pravic brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejema zahteve. Podjetje lahko rok za uresničevanje pravic posameznika podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. Če podjetje podaljša rok, o vsakem takem podaljšanju obvesti posameznika v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo. Podjetje sprejema zahteve v zvezi s pravicami posameznika po telefonu, na številki 040/799-589 ali na elektronski naslov info@shisha.si. Kadar posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, zahtevo predloži z elektronskimi sredstvi, se informacije, kadar je mogoče, zagotovijo z elektronskimi sredstvi, razen če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne zahteva drugače. Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identitetoPosameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko podjetje zahteva zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje: zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.

Posameznikom omogoča podjetje naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov:

• pravico do dostopa do podatkov,

• pravico do popravka,

• pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«),

• pravico do omejitve obdelave,

• pravico do prenosljivosti podatkov.

Pravica do dostopa do podatkov

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od podjetja dobiti potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, in kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in dodatnih informacij v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, kamor sodijo:

• nameni obdelave;

• vrste osebnih podatkov;

• uporabniki ali kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah;

• kadar je mogoče, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja;

• obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi;

• pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu;

• kadar osebni podatki niso zbrani od Posameznika, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom;

• obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika.

Na podlagi zahteve posameznika podjetje zagotovi kopijo njegovih osebnih podatkov, ki se obdelujejo. Za dodatne kopije podatkov, ki jih zahteva Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko podjetje zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju administrativnih stroškov.

Pravica do popravka

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da podjetje brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima ob upoštevanju namenov obdelave pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave. Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«) Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da podjetje brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, podjetje pa ima obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati:

• kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani;

• kadar Posameznik prekliče privolitev, ki je podlaga za obdelavo podatkov, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga;

• kadar Posameznik ugovarja obdelavi na podlagi zakonitega interesa podjetja, pa za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi;

• kadar Posameznik ugovarja obdelavi za potrebe neposrednega trženja;

• kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom; kadar gre za podatke, v zvezi s ponujanjem storitev informacijske družbe, nepravilno zbrane od otroka, ki skladno z veljavno zakonodajo takšnih podatkov ne more dati.

Kadar gre za imeniške ali drugače objavljene podatke, podjetje sprejme razumne ukrepe, vključno s tehničnimi, da upravljavce, ki obdelujejo osebne podatke, obvesti, da Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, od njih zahteva, naj izbrišejo morebitne povezave do teh osebnih podatkov ali njihove kopije.

Pravica do omejitve obdelave

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da podjetje omeji obdelavo, kadar:

• Posameznik oporeka točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;

• je obdelava nezakonita in Posameznik nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe;

• podjetje osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč jih

• posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;

• je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi Posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

Pravica do prenosljivosti podatkov

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da prejme osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posedovalo podjetje, v strukturirani, splošno uporabljani instrojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga podjetje, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, kadar:

• obdelava temelji na privolitvi Posameznika ali pogodbi in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.

Pravica do ugovora

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov, če ta temelji na zakonitih interesih, za katere si prizadeva podjetje ali tretja oseba. podjetje preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami Posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, ima posameznik pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno s profiliranjem, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Kolikor neposredno trženje temelji na privolitvi, se pravica do ugovora lahko izvede s preklicem dane osebne privolitve.

Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Posameznik lahko morebitno pritožbo, v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov, sporoči na 040/799-589 ali na elektronski naslov info@shisha.si, oziroma po pošti na naslov Črna vas 139, 1000 Ljubljana.

Prav tako ima vsak posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da vloži pritožbo neposredno pri Informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.

Če je posameznik pri podjetju uveljavljal pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi podjetja meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vloži obrazloženo pritožbo pri podjetju v roku 15 dni. Podjetje mora o pritožbi odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh.

Veljavnost Politike

Ta Politika je objavljena na spletni strani www.shisha.si in začne veljati z 6.3.2019

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov 
Podatki, ki jih zbira in obdeluje upravitelj spletne trgovine shisha.si, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravitelja. 

Varnost 
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Upravitelj se pri tem zavezuje, da bo zaščitil vašo zasebnost.

Dne 12.11.2010, Ljubljana